Internetinės parduotuvės pardavimo ir garantijos sąlygos

Metos internetinės parduotuvės pardavimo sąlygos

UAB „METOS“ priklausanti internetinė parduotuvė (įmonės kodas: 111664548), kurioje parduodami produktai verslo klientams ir viešosioms įstaigoms Lietuvoje Pirkimo-pardavimo sutartys atitinka Lietuvos prekių pardavimo įstatymą, nebent šiose pardavimo sąlygose nurodyta kitaip.  UAB „METOS“ internetinė parduotuvė toliau vadinama „Internetine parduotuve‘‘. UAB „METOS“ toliau kaip „Metos“, įmonė dirbanti su „Metos“, toliau vadinama „Klientas“, o paslaugos naudotojas vadinamas „Naudotoju“. Metos gali vienašališkai pakeisti pardavimo sąlygas paskelbdama jas savo tinklalapyje.

Pardavimo sąlygų įsigaliojimas
Užsakydamas produktus iš internetinės parduotuvės, Klientas sutinka su šiomis sąlygomis.

Internetinės parduotuvės kainodara Nurodytos kainos galioja perkant internetinėje parduotuvėje ir neapima Metos siūlomų papildomų paslaugų. Internetinės parduotuvės kainos yra nurodytos eurais be PVM. Į kainą neįskaičiuotas prekės transportavimas, montavimas ar naudotojo instruktavimas vietoje. 

Bendra informacija
metos.lt pirktos prekės pristatomos tik Lietuvoje. 
Visos produktų siuntos yra Metos apdraustos draudimu nuo transportavimo žalos. Dėl nuolatinio produktų tobulinimo Metos pasilieka teisę keisti produktus, informaciją apie produktus ir kainas. Metos gali vienašališkai pakeisti pardavimo sąlygas paskelbdama apie tai savo tinklalapyje. Pateikus užsakymą, taikomos tuo metu galiojančios kainos ir pardavimo sąlygos. Pakeitimai, atsirandantys dėl pasikeitusių teisės aktų, įsigalioja tuo metu, kai įsigalioja teisės aktai, be atskiro pranešimo. 

Įmonės paskyra ir informacija apie klientą
Klientas gali pateikti užsakymą internetinėje parduotuvėje nesiregistruodamas ir už pirkinį sumokėti kredito arba debeto kortele arba užsiregistruoti Metos internetinėje parduotuvėje kaip įmonė – Klientas– ir tokiu atveju gali mokėti pagal sąskaitą faktūrą. Pateikdamas užsakymą be registracijos, Klientas privalo nurodyti tikslius savo kontaktinius duomenis ir pristatymo adresą.
Registruodamasis Metos internetinėje parduotuvėje kaip  „Klientas“, privalo pateikti tikslius įmonės duomenis, pristatymo ir sąskaitos siuntimo adresus bei kontaktinę informaciją. Klientas privalo užtikrinti, kad jo pateikta informacija būtų teisinga ir aktuali, ir prireikus pranešti Metos  apie informacijos pasikeitimus naudodamasis tinklalapyje esančia kontaktų forma. Kai Klientas teikia paraišką dėl Įmonės paskyros, Metos turi teisę patikrinti Kliento kredito informaciją ir atmesti paraišką. Sąskaitos faktūros pateikiamos elektroniniu būdu.

Įmonės paskyra gali naudotis tik tas Klientas, kurio pavadinimas nurodytas registracijos metu. Klientas atsako už naudotojo ID ir slaptažodį bei su juo susietos Įmonės paskyros konfidencialumą ir prieigos prie paskyros apribojimą. Jei Klientas turi pagrindo įtarti, kad buvo pažeistas duomenų saugumas, jis privalo nedelsdamas apie tai informuoti Metos  naudodamas tinklalapyje esančią kontaktinę formą.

Pristatymo laikas
Kiekvieno produkto prieinamumas nurodomas internetinėje parduotuvėje. Internetinėje parduotuvėje pažymėti „Sandėlyje“ produktai bus išsiųsti per artimiausias 7-9 darbo dienas po užsakymo, o Klientas juos gaus per 5 darbo dienas (pristatymo terminas 14 d. d.). Tačiau, jei užsakyto gaminio nėra sandėlyje, informuosime Klientą el. paštu apie situaciją ir gaminio prieinamumą.
Produktų, pažymėtų kaip „Užsakoma“, išsiuntimo data bus įtraukta į Klientui siunčiamą užsakymo patvirtinimą.

Produktai bus pristatomi atskiromis siuntomis, jei į užsakymą įtraukti produktai internetinėje parduotuvėje, pažymėti kaip „Sandėlyje“, ir kaip „Užsakoma‘‘. Jie negali būti pristatyti vienu metu. Jei Klientas nori, kad viskas būtų pristatyta viena siunta, apie tai reikia nurodyti pateikiant užsakymą.
Mes neprisiimame atsakomybės už vėluojantį pristatymą.

Pristatymai
Pateikdamas užsakymą Klientas gali pasirinkti pristatymo būdą. Priešingu atveju Metos  turi teisę pasirinkti pigiausią produktų pristatymo būdą ir konkrečią pristatymo vietą. Jei klientas pageidauja, gaminius, už kuriuos sumokėta, galima atsiimti Vilniaus sandėlyje.

Pristatymo būdai yra šie:
Klientas gaminį atsiima Vilniaus sandėlyje. Sandėlio Vilniuje adresas: Kalvarijų g. 163A-2, Vilnius 08311. Sandėlio darbo laiką ir kontaktinę informaciją rasite čia.

Kaip pašto siunta arba kaip krovinys. 
Pakuotė įskaičiuota į kainą. Pristatymo būdą Metos  pasirenka priklausomai nuo  gabenamo gaminio arba gabenamų prekių skaičiaus.

Montavimas
Montavimas apima krovinio gabenimą, transporto draudimą, įrangos pajungimą prie elektros, kanalizacijos ir vandens įvadų, jeigu jie yra padaryti pagal įrangos instaliacijos brėžinius. 

Dujinių įrenginių pajungimo Metos neatlieka. Šaldymo įrenginiams, kurie turi nuotolinį šaldymo bloką, montavimo paslaugą reikia užsakyti individualiai. Jeigu reikalinga krovos paslauga, tuomet ji užsakoma atskirai. 

Montavimas
Metos siūloma montavimo paslauga apima įrangos, įeinančios į pristatymą, montavimą, išskyrus ŠVOK ir statybinius/konstrukcinius darbus. Įrengimo darbai atliekami vieno apsilankymo principu darbo dienomis (pirmadieniais-penktadieniais) nuo 8:00 iki 15:30 val. Dėl kitu laiku atliekamų montavimo darbų galimybės ir kainos reikia susitarti atskirai.
Įrengimo vieta turi būti tokios būklės, kokios reikia įrengimo darbams atlikti (statybos ir ŠVOK darbai ir kt.), pagal sutartą grafiką. Kelias į montavimo vietą turi būti laisvas. Jei Klientas yra atsakingas už įrangos įnešimą į įrengimo vietą, įranga turi būti patalpoje, kai pradedami montavimo darbai. 

Pristatymo mokestis
Lietuvoje taikomi toliau nurodyti transportavimo mokesčiai, taikomi produktams, kuriuos Klientas įsigyja internetinėje parduotuvėje:
Kai bendra neapmokestinama produktų, įtrauktų į pristatymą, kaina yra mažesnė nei 200 EUR be PVM, transporto mokestis yra 10 EUR be PVM.  Kai perkama už daugiau kaip 200 EUR be PVM), pristatymas yra nemokamas.

Mokėjimo galimybės
Internetinės parduotuvės klientas gali pasirinkti praktiškiausią mokėjimo būdą iš toliau nurodytų.

Atsiskaityti galima kredito/debeto kortele. 

Apmokėjimas pagal sąskaitą faktūrą per 10 kalendorinių dienų. Mokant pagal sąskaitą faktūrą, Klientas turi pateikti paraišką dėl įmonės paskyros ir užsiregistruoti Metos internetinėje parduotuvėje.

Sąskaitos faktūros pateikiamos elektroniniu būdu. Delspinigiai už pavėluotą mokėjimą yra orientacinė palūkanų norma pagal Palūkanų įstatymą ir papildomi 7 % palūkanų pagal Palūkanų įstatymą. Už kliento prašomus sąskaitos informacijos pakeitimus po sąskaitos faktūros išsiuntimo skaičiuojamas 10 EUR (+ PVM) administracinis mokestis.

Jei nesusitarta kitaip, Metos turi teisę išrašyti sąskaitą faktūrą sutartiems mokėjimams, kai prekės pristatomos.
Jei klientas neapmoka sąskaitos sutartu laiku, Metos turi teisę skaičiuoti delspinigius ir pagrįstas išieškojimo išlaidas.

Nuosavybė
Metos  išlaiko pilną nuosavybės teisę į parduodamas prekes, iki kol bus sumokėta visa pirkimo kaina, įskaitant palūkanas ir išlaidas.

Įrangos garantija ir garantijos sąlygos

Garantinis laikotarpis prasideda tą dieną, kai prekė perduodama Kliento atstovui.  Jei Klientas prekės pristatymo metu nustato, kad prekė turi defektą, garantinis laikotarpis neprasideda iki tos dienos, kai Metos  pašalina defektą.

Metos  parduodamoms prekėms suteikia garantiją dėl gamyklinių defektų. Garantinis laikotarpis yra vieneri (1) metai. Garantija taikoma Lietuvoje parduodamoms prekėms. Garantinio remonto reikalaujantis asmuo turi pateikti visą reikiamą informaciją dėl atsiradusio gedimo.  

Garantinio remonto užsakymas turi būti pateiktas nedelsiant, garantinio laikotarpio metu, Metos servisui. Skambinti telefonu  +370 612 49 900. Sunkiai perkeliama įranga arba įranga, sumontuota kaip stacionari virtuvės dalis, jei įmanoma, bus remontuojama Kliento patalpose. Lengvai kilnojamus gaminius Klientas turi savo sąskaita ir atsakomybe pristatyti į techninės priežiūros tarnybos patalpas (adresą  ir darbo laiką rasite šioje nuorodoje: https://www.metos.lt/pardavimai/) Suremontuotą įrangą Klientas gali atsiimti pats arba parsisiųsti savo sąskaita.
Garantinis remontas atliekamas kuo skubiau įprastomis darbo valandomis (pirmadieniais-penktadieniais 8:00-16:00 val.). Jei Kliento pageidavimu darbai atliekami ne įprastomis darbo valandomis, dėl tokių darbų atsiradusios išlaidos, įskaitant kompensaciją už viršvalandžius, apmokamos papildomai.

Garantija apima gamyklinių defektų taisymą, jei apie tai pranešta per garantijos laikotarpį.
Minėti defektai ištaisomi remontuojant gaminį iki darbinės būklės. 
Garantija netaikoma defektams, atsiradusiems:
- klientui transportuojant ar perkeliant įrenginį
- dėl naudotojo neatsargumo ar aplaidumo
- dėl naudojimo, profilaktinės priežiūros nevykdymo, ar naudotojo instrukcijų nepaisymo
- dėl nuo garantijos davėjo nepriklausančių aplinkybių
- dėl remonto ar techninės priežiūros, kurią atliko neautorizuoti specialistai
- dėl neteisingo įrenginio montavimo arba neteisingo įrenginio išdėstymo naudojimo vietoje, atsižvelgiant į naudotojo instrukcijas arba įrenginio nustatymus
- dėl gaminio naudojimo ne pagal paskirtį
- dėl įprasto gaminio nusidėvėjimo

Garantija taip pat neapima defektų, kurie neturi reikšmės gaminio funkcinei būklei ar išvaizdai, taisymo. Garantija netaikoma tarpinėms, stiklinėms dalims ir apšvietimo lemputėms. 
Garantija netaikoma, jeigu naudotojas nesilaiko nurodymų, kurie buvo pateikti įrenginio techninės priežiūros ir naudojimo instrukcijose.

Garantija apima tik gamyklinio broko šalinimo kaštus.

Atsakomybė už gaminius su defektais
Jei yra gaminio ar paslaugos defektas, Klientas privalo apie tai informuoti Metos ir suteikti Metos  galimybę patikrinti klaidą ir ją ištaisyti. Metos atsakomybė už defektus negali viršyti pirkinio kainos, kurią Klientas Metos sumokėjo už gaminį. Metos neatsako už tiesiogines ar netiesiogines išlaidas ar negautas pajamas, atsiradusias dėl defekto, prekių ar paslaugų naudojimo.

 

Grąžinimas 

Prekių grąžinimas Kaip numato Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktas, tokios prekės kaip elektrotechnika, kosmetikos gaminiai, apatiniai drabužiai, juvelyriniai dirbiniai, baldai, žaidimai, knygos, medicinos įrenginiai ir kt. patenka į negrąžinamų prekių sąrašą. 

Atkreipiame dėmesį, kad didžioji dalis Metos parduotuvėse parduodamų prekių priklauso būtent šiai kategorijai ir yra nekeičiamos bei negrąžinamos. 

Jei jūsų prekė patenka į šį sąrašą, – tinkamos kokybės ją galite grąžinti tik pardavėjui geranoriškai sutikus. 

Jei prekė nepatenka į negrąžinamų prekių sąrašą, pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, tačiau pats apmokėdamas prekės pristatymo išlaidas, per 14 dienų atsisakyti prekės nuo jos pirkimo-pardavimo dienos, t. y. PVM sąskaitos faktūros išrašymo datos, nepažeisdamas žemiau išvardytų sąlygų: 
•    grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje; prekė yra nenaudota ir nesugadinta; 
•    prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.); 
•    grąžinama prekė yra visos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija; 
•    grąžinant prekę, pateikiamas jos įsigijimo dokumentas. 

Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka. 

Atkreipiame dėmesį, kad prekę įsigijus internetu, galioja kitokios taisyklės, numatytos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnyje. 

Daugiau informacijos rasite Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos svetainėje www.vvtat.lt


Kai Klientas grąžina užsakytą gaminį, grąžinimas turi būti suderintas su „OnLine“ pardavėju, su kuriuo galima susisiekti telefonu  +370 5 249 61 50 (pirmadieniais-penktadieniais 8:00-16:00 val.). Susitarus dėl grąžinimo, Klientui bus išsiųstas su grąžinimu susijęs dokumentas. Dokumentas turi būti pridėtas prie grąžinamo gaminio. Klientas turi savo sąskaita grąžinti gaminį Metos šiuo adresu: Kalvarijų g. 163A-2, Vilnius 08311, Lietuva. Kai Metos  gauna gaminį, jis patikrinamas, o jį patvirtinus ir priėmus, sutarta suma grąžinama Klientui į tą pačią sąskaitą, kuri buvo naudojama mokėjimui atlikti.

 

Informacijos saugumas

Kliento pateikta informacija saugoma Metos  klientų registre. Informacija naudojama santykiams su klientu valdyti ir palaikyti. Metos neatskleidžia informacijos trečiosioms šalims. 
Mūsų privatumo politiką galite peržiūrėti čia: 
Teikdama internetines paslaugas Metos naudoja slapukus. Jie padeda mums užtikrinti tinklalapio saugumą, optimizuoti ir plėtoti tinklalapį. Klientas gali pasirinkti blokuoti slapukų naudojimą arba pakeisti slapukų nustatymus spustelėjęs slapukų piktogramą mūsų tinklalapio apačioje kairėje pusėje. Užblokavus slapukų naudojimą, kai kurios mūsų internetinių paslaugų dalys gali sulėtėti arba būti neprieinamos.